Είστε ικανοποιημένος από το πρώτο τρίμηνο στον πάγκο της ΑΕΚ;

Δεν είμαι ευχαριστημένος ακόμα. Θα πρέπει να συνεχίσουμε μέχρι το τέλος και ο κόσμος θα κρίνει στο τέλος αν πετύχαμε. Έχουμε περάσει πολλά προβλήματα και θα περάσουμε και άλλα. Δεν χρειάζεται να τα αναφέρουμε πάλι, τα έχω πει και τα ξέρετε. Το καλό είναι ότι εγώ δεν ζητάω δικαιολογίες. Προσπαθώ με αυτά τα παιδιά που έχω μαζί μου να πετύχω το καλύτερο. Υπάρχει βελτίωση σε ορισμένα πράγματα από παιχνίδι σε παιχνίδι, στην συνέχεια κάναμε μία κοιλιά αλλά πάλι ανεβήκαμε στα τελευταία παιχνίδια. Χθες για 30 λεπτά παίξαμε καλά και λίγο στο δεύτερο ημίχρονο. Χρειαζόμαστε όμως διάρκεια.

Χθες έπαιξαν και κάποια νέα παιδιά και θα δώσω και άλλες ευκαιρίες. Προσπαθώ μέσα από αυτούς τους αγώνες να διαλέξω γιατί θα πρέπει να είμαι έτοιμος από όλες τις πλευρές. Δεν ξέρω τι θα γίνει το καλοκαίρι. Δεν μπορώ να γνωρίζω αν θα έχουμε την οικονομική δυνατότητα ή δεν θα την έχουμε για να κάνουμε μεταγραφές. Δεν ξέρω αν θα συνεχίσουμε με το υπάρχον υλικό. Δεν ξέρω ακόμα αν θα έρθει το χειρότερο για μας, που θα είναι να πουλήσουμε ακόμα και παίκτη. Σε δύο μήνες θα πρέπει να έχω καταλήξει στα πάντα και είναι μία δουλειά που πρέπει να την κάνω σωστά.

Θα μπορέσει η ομάδα του χρόνου να χτυπήσει το πρωτάθλημα;
Δεν μπορώ να μιλήσω για το μέλλον και την επόμενη χρονιά. Δεν ξέρω τι θα γίνει, ποιος θα είναι, ποιος θα φύγει. Οπότε δεν μπορώ να μιλήσω και για πρωτάθλημα. Μπορώ να μιλήσω μόνο για φέτος και οι στόχοι μας είναι η κατάκτηση του Κυπέλλου και όσο καλύτερα στο πρωτάθλημα για να πάρουμε μία καλή θέση στα πλέι οφ. Θα πρέπει να κερδίσουμε κάθε παιχνίδι και να πάρουμε τους τρεις βαθμούς. Σε έναν με δύο μήνες το πολύ θα έχουμε εξελίξεις, που τις ξέρω αλλά δεν μπορώ να πω.

Θα μπει ο Μελισσανίδης;
Δεν συζητάω μόνο για τον Μελισσανίδη αλλά εγώ μιλάω γενικά για την ΑΕΚ. Ξέρετε πολύ καλά ότι ο Μελισσανίδης είναι φίλος μου και μιλάμε καθημερινά. Εγώ όμως δεν είμαι εδώ για να τον φέρω πίσω. Ξέρει εκείνος πότε και αν θα μπει στην ΑΕΚ και πως θα το κάνει. Εγώ τον θέλω πάντα αλλά δεν είμαι εγώ ο μεσολαβητής του Μελισσανίδη. Εγώ μιλάω με αυτούς που συνεργάζομαι τώρα.

Για το ξέσπασμα στη συνέντευξη Τύπου του αγώνα με την Ξάνθη...
Αυτοί που πρέπει να με καταλάβουν με κατάλαβαν. Δεν είναι για τις εφημερίδες ή για τον Τύπο, όπως ακούστηκε. Δυστυχώς εμείς είμαστε ακόμα χωρισμένοι στα δύο. Η ΑΕΚ θα πρέπει να είναι ένα. Έχω προσπαθήσει πολύ για να καθαρίσουμε από αυτούς που αγαπάνε τον Μπάγεβιτς και από εκείνους που δεν τον θέλουν. Θα πρέπει όλοι να κοιτάνε την ΑΕΚ και όχι τον προπονητή. Αλλά δεν μπορείς να είσαι ήρεμος όταν υπάρχουν άνθρωποι που στενοχωριούνται επειδή κερδίσαμε. Και καλά να είναι έξω από την ΑΕΚ, αλλά όχι όταν είναι και μέσα στην ομάδα.

Ποιο ότι είναι το καλύτερο παιχνίδι την φετινή χρονιά;
Δεν μπορώ να είμαι ακόμα ευχαριστημένος από την στιγμή που δεν γίνονται όλα όσα θέλω. Ακόμα δεν μπορούμε να παίξουμε θεαματικό ποδόσφαιρο και αυτό θα πάρει χρόνο. Μπορούμε να παίξουμε ένα καλό παιχνίδι, αλλά μόνο ένα. Για μένα παίζει ρόλο η διάρκεια και όχι το ένα παιχνίδι. Το θέμα είναι να έρχεται ο κόσμος στο γήπεδο και να ευχαριστιέται, αν δεν έρχεται ο κόσμος τότε τι δουλειά έχουμε να είμαστε εμείς εκεί.

Για ποιοτικές προσθήκες...
Εμείς έχουμε καλούς παίκτες και ποιότητα. Αλλά χρειαζόμαστε και άλλα πράγματα που δεν θέλω να τα επαναλάβω. Αλλά δεν θέλω και δικαιολογίες. Έχουμε περιθώρια βελτίωσης. Έχουμε παίκτες και μπορούμε με τους παίκτες που έχουμε και τα στοιχεία που διαθέτουν να πάμε καλύτερα. Ακόμα και οι ποδοσφαιριστές που έχουμε μπορούν να παίξουν καλύτερα. Υπάρχουν παίκτες που δεν έχουν παίξει ακόμα βάση των δυνατοτήτων τους και είναι σίγουρο ότι μπορούν. Υπάρχουν ακόμα παιδιά που τώρα μπαίνουν και μπορούν να βοηθήσουν και υπάρχουν και άλλοι που τους περιμένω

Αυτό που θέλω να πω είναι ότι θέλω μία ομάδα από την αρχή της σεζόν και όχι από την μέση, γιατί είναι πολύ δύσκολο να πάρεις μία ομάδα στα μέσα και να την βγάλεις Τσάμπιονς Λιγκ. Υπάρχουν εμπόδια, όχι αυτά που θέλουν να σου βάλουν, αλλά αυτά που ήδη υπάρχουν από πριν και δεν μιλάω για τους παίκτες. Αυτοί είναι δίπλα μου, με αυτούς δουλεύω, σε αυτούς θα πω μπράβο και σε αυτοί θα τα ακούσουν όταν κρίνω εγώ.

top