Το πρώτο μερος της ιστορίας
Μέρος 1ο

Η συνέχεια......

Ο Δημήτρης "Τίγρης" Μελισσανίδης,ο άνθρωπος που έχει επιστρέψει στην ΑΕΚ περισσότερες φορές απ'όσες έχει παντρευτεί η Liz Taylor,άπλωσε τα πόδια του πάνω στο γραφείο και τράβηξε μια ρουφηξιά απ'το Cohiba του.Απέναντί του,ο έγκριτος δημοσιογράφος και ένθερμος οπαδός του,Ιωάννης "ο Πρόδρομος" Καραλής βημάτιζε νευρικά.
-Κάτσε κάτω ρε Γιάννη επιτέλους,γκρίνιαξε ο "Τίγρης".Μ'έχεις ζαλίσει με τα πέρα-δώθε.
Ο Καραλής κάθισε σ'ένα από τα καθίσματα του δωματίου,που ήταν επίτηδες άβολα ώστε ο "Τίγρης" να βρίσκεται πάντα σε πλεονεκτικότερη θέση σε σχέση με το συνομιλητή του.
-Πρόεδρε,είπε ο δημοσιογράφος με το ίδιο πάθος που οι παραδοσιακοί βασιλόφρονες αποκαλούν τον Κοκό "Μεγαλειότατε",εγώ απ'τη μεριά μου έχω κάνει ότι μπορώ για να προετοιμάσω τον ερχομό σου.Εξυμνώ καθημερινά τα κατορθώματά σου με την ΑΕΚ,διαλαλώ την οικονομική σου επιφάνεια και το επιχειρηματικό σου δαιμόνιο,"θάβω" το Ντέμη κι όλες τις επιλογές του.Το μόνο που δεν έχω κάνει ακόμα είναι ν'αρχίζω να βαπτίζω πιστούς σου στον Ποδονίφτη.Ήρθε η ώρα να κάνεις τη κίνησή σου.Ο κόσμος πια σε περιμένει σα Μεσσία.Να φανταστείς ότι σ'ένα γκάλοπ στο blog του Billy,το ποσοστό είναι συντριπτικό υπέρ της επιστροφής σου.
Το τελευταίο άρεσε πολύ στον "Τίγρη" κι ένα αυτάρεσκο χαμόγελο απλώθηκε στο πρόσωπό του.
-Ξέρεις τι μ'ενοχλεί ρε Γιάννη;Ότι αν γυρίσω στην ΑΕΚ,οι εφημερίδες θα πάψουν να γράφουν κάθε λίγο και λιγάκι πως επιστρέφω.Κι αυτό θα μου λείψει ρε γαμώτο.
-Ναι,απάντησε ο Καραλής,αλλά είναι τόσες οι φορές που δεν έχεις επέμβει όταν σ'έχει χρειαστεί η ΑΕΚ,που κινδυνεύεις ν'απαξιωθείς στα μάτια του κόσμου αν και τώρα δε κάνεις τίποτα.
-Καλά μωρέ,έκανε αδιάφορα ο "Τίγρης",κάτι θα βρούμε για να δικαιολογηθούμε.Ότι κόλλησα στην κίνηση για παράδειγμα.
Ο δημοσιογράφος δίστασε για μια στιγμή.
-Ανησυχώ και για τη δική μου αξιοπιστία πρόεδρε,είπε τελικά.Έχω γράψει τόσες φορές πως θα επιστρέψεις και, όπως έλεγαν οι αρχαίοι Ρωμαίοι,"scripta manent".Τα γραπτά μένουν.
-Σιγά ρε Γιάννη,δεν είσαι και ο Ντοστογιέφσκι για να θυμούνται οι επόμενες γενιές αυτά που έγραφες.Άλλωστε είμαι σίγουρος ότι όταν έλεγαν οι αρχαίοι Ρωμαίοι "scripta manent",δεν είχαν στο μυαλό τους την "Ώρα για Σπορ".
Ο Καραλής ενοχλήθηκε απ'το σχόλιο του "Τίγρη",αλλά προσπάθησε να μη το δείξει.
-Μήπως σε ανησυχεί πρόεδρε το πώς θ'αντιδράσουν οι μέτοχοι;
-Χα,κάγχασε ο Μελισσανίδης.Εγώ ρε συ,μπορώ και κουμαντάρω προσωπικότητες όπως ο Hugo Chavez και ο Δημήτρης Χατζηχρήστος και θα κωλώσω με τον Κανελλόπουλο;
Έκανε μια παύση για να τραβήξει μια ρουφηξιά απ'το πούρο του και μια σιωπή γεμάτη προσμονή απλώθηκε στο δωμάτιο.
-Άκου Γιάννη,έχω πλήρη συναίσθηση του καθήκοντός μου προς το λαό της ΑΕΚ.Να είσαι σίγουρος ότι αν οι μέτοχοι εξοφλήσουν τα χρέη και μου δώσουν και μερικά εκατομύρια ευρώ για τα πρώτα έξοδα,δε θα το σκεφτώ ούτε στιγμή να επιστρέψω.
Ο Καραλής σκέφτηκε ότι η δικαιολογία πως ο Μελισσανίδης είχε κολλήσει στη κίνηση,δεν ήταν τελικά και τόσο κακή.
Συνεχίζεται...
από D-EASY

5 σχόλια:

-billys- είπε...

Είσαι φοβερός Σάκη.
ΠΟΛΛΑ ΜΠΡΑΒΟ.
Αν και τα γράφεις για αστείο κάπως
έτσι πρέπει να είναι τα πράγματα με τον τίγρη.

stelios kazantzidis είπε...

Καλό το χιούμορ,αλλά σήμερα είναι ο μόνος που έχει τη στόφα για να γίνει πρόεδρος και να πάρει η ΑΕΚ πρωτάθλημα.

-billys- είπε...

Αναλόγως τι πρωτάθλημα θέλουμε.
Θελουμε πρωτάθλημα σαν του γαύρου;
Θελουμε πρωτάθλημα σαν και αυτά που πήραμε με τον μπαγεβιτς και μας χειροκροτούσαν σε όλα τα γήπεδα που παίζαμε;
Γιατί εγώ πρωτάθλημα σαν των γαύρων δεν το θέλω.

stelios kazantzidis είπε...

Η ΑΕΚ γαύρος δεν γίνεται.

-billys- είπε...

Φίλε μου εμένα δεν με ενδιαφέρει πλέον ποιος θα είναι πρόεδρος στην ΑΕΚ, φτάνει να κάνει σωστά την δουλειά του όποιος και αν είναι αυτός.
Για εμένα ήταν λάθος του Μελισσανιδη που δεν την πήρε την ομάδα πριν λίγο καιρό όταν και του την έδιναν τζάμπα.
Η ομάδα είχε βέβαια κάποια χρέη αλλά ήταν όλα ρυθμισμένα και τα λεφτά για εμένα ήταν λίγα για όλα αυτά που θα έπαιρνε.
Μια ομάδα με καλούς παίκτες, έναν πολύ καλό προπονητή, με χώρο και άδειες έτοιμες για το προπονητικο, και με 2-3 προσθήκες το καλοκαίρι
η ομάδα ήταν έτοιμη για πρωταθλητισμό.
Ελπίζω με όλη μου την καρδιά αυτό το λάθος ο Μελισσανιδης να το διορθώσει το καλοκαίρι, και να σταματήσουμε να συζητάμε πλέον για τα διοικητικά,
γιατί πραγματικά έχω βαρεθεί.

top