ΙΣΜΑΕΛ ΜΠΛΑΝΚΟ

Είμαι πολύ χαρούμενος από την εξέλιξη αυτή καθώς για μένα σημαίνει ότι δικαίωσα με τις προσπάθειες μου τους ανθρώπους της ομάδας που με επέλεξαν για να φορέσω τη φανέλα της ΑΕΚ. Χαίρομαι που θα συνεχίσω να αγωνίζομαι στην ΑΕΚ, έχω ήδη περάσει πολύ έντονες στιγμές σε αυτή την ομάδα και μετά από αυτή την εξέλιξη αναμένεται να περάσουμε όλοι μαζί πολλά ακόμη. Το να παραμείνω στην ΑΕΚ ήταν αυτό που ήθελα, με δέχθηκαν όλοι από την πρώτη στιγμή με τον καλύτερο τρόπο, με βοήθησαν να προσαρμοστώ γρήγορα, με στήριξαν στις δύσκολες στιγμές που είχα. Ανυπομονούσα για την ολοκλήρωση της διαδικασίας αυτής και δεν πέρασε από το μυαλό μου ποτέ καμία άλλη σκέψη.
Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον Πρόεδρο και τη διοίκηση της ομάδας για την εμπιστοσύνη που μου δείχνουν. Θέλω επίσης να ευχαριστήσω τον κόσμο της ομάδας για την πρωτοφανή αγάπη που μου έχει δείξει από την πρώτη ημέρα που ήρθα στην ΑΕΚ. Νιώθω ένα ιδιαίτερα δυνατό συναίσθημα για τους φιλάθλους μας και θα προσπαθήσω όσο περισσότερο μπορώ για να τους δίνω χαρά, που αυτή τη χρονιά κατάλαβα και εγώ πόσο την αξίζουν»,
top