Τελικά είναι οριστικό; Μένεις στην ΑΕΚ;
"Αισθάνομαι άνετα στην Ελλάδα, μου αρέσει πολύ εδώ, συναντήθηκα με τον πρόεδρο και μου έδωσε τον λόγο του ότι θα μείνω. Απομένουν κάποιες τυπικές λεπτομέρειες με την Κολόν και είμαι χαρούμενος που του χρόνου θα είμαι και πάλι εδώ".
Είστε έτοιμοι για τη μεγάλη μάχη στην Τούμπα; Θα νικήσετε;
"Είναι πολύ δύσκολο ματς, ο ΠΑΟΚ δεν πρόκειται να μας χαρίσει τίποτε, εμείς πιστεύουμε και ελπίζουμε στην νίκη και στον τίτλο, Πρέπει όμως να αγωνιστούμε με ηρεμία στην Τούμπα και να κυνηγήσουμε τον στόχο μας που είναι μόνο η νίκη δίχως να σκεφτόμαστε τη γίνεται στην Ξάνθη".
Πιστεύεις ότι η Ξάνθη μπορεί να κόψει βαθμούς από τον Ολυμπιακό;
"Γιατί όχι; Ελπίζω ότι η Ξάνθη θα κάνει ένα πολύ καλό παιχνίδι. Καμιά ομάδα δεν μπορεί να κερδίζει συνέχεια. Έχουμε την πίστη ότι ο Ολυμπιακός θα χάσει βαθμούς και θα βγούμε πρωταθλητές".
Είναι πρόκληση για σένα η πρωτιά στους σκόρερ;
"Στόχος πάνω από όλα και όλους είναι το πρωτάθλημα για την ομάδα μας. Από εκεί και πέρα αν καταφέρω να αναδειχθώ πρώτος σκόρερ, τότε στο τέλος του πρωταθλήματος θα είναι διπλή η χαρά για μένα".
Ήρθε η ώρα να σκοράρεις και στην Θεσσαλονίκη; Δεν το έχεις καταφέρει ως σήμερα…
"Ως επιθετικός αυτός είναι ο μεγάλος μου στόχος. Αυτό βέβαια δεν εξαρτάται μόνο από μένα αλλά και από τις συνθήκες του αγώνα. Αν πετύχω γκολ στην Τούμπα θα είμαι χαρούμενος αρκεί να συνδυαστεί με νίκη της ΑΕΚ".
Ποιες οι διαφορές ανάμεσα σε Κωστένογλου και Φερέρ;
"Κάθε προπονητής έχει διαφορετική φιλοσοφία τόσο στην προπόνηση όσο και στο παιχνίδι. Ο κύριος Κωστένογλου γνωρίζει καλύτερα το ελληνικό πρωτάθλημα, έχει διαφορετικό στυλ από τον κύριο Φερέρ και πάνω σε αυτό το στυλ δουλεύουμε".

top