Θα ξεκινήσω λέγοντας κάτι που μου βγήκε όταν τελείωσε το

ματς της ΑΕΚ και του ΠΑΟΚ.

ΓΙΑΤΙ ΡΕ ΚΑΚΟ ΜOY ΧΑΛΑΣΕΣ ΤΗΝ ΝΙΚΗ.

Βλέπεις την ομάδα σου να παίζει καλό ποδόσφαιρο,

την βλέπεις να είναι μπροστά με 2-1, και εκεί που ειμαι

μεσα στην καλη χαρα έρχεται ένας Κάκος και σου

κάνει την νίκη μπουρδέλο.


Γιατί ρε φίλε.


Να πω ότι υπήρχε διοίκηση και έκανε ενέργειες στο

παρασκήνιο, να το κάνω μόκο, αλλά εμείς το μόνο

που δεν έχουμε είναι διοίκηση.

Αλλά με αυτόν τον διαιτητή δεν μου βγαίνει να πω

ότι με βοήθησε κιόλας ρε παιδί μου.

Και εξηγούμε, αν ήθελε να σπρώξει την ΑΕΚ γιατί

ακυρώνει ένα πεντακάθαρο γκολ;


Γιατί δεν αφήνει το ματς να πάει στο 2-0, και με αυτόν

τον ΠΑΟΚ που βλέπουμε όλη την χρονιά στα ντέρμπι,

να δω πως θα το γύριζε μετα.

Δεν ξέρω τι να σκεφτώ με αυτόν τον διαιτητή!

Για το μόνο που είμαι σίγουρος είναι ότι ακόμα και

με το 2-1 θα βλέπαμε πολύ ωραίο ματς στο δεύτερο

ημίχρονο αν ήμασταν 11 με 11.

Τώρα βέβαια για να το πάμε και από την άλλη, εμένα

τα νεύρα μου έγιναν κομμάτια σήμερα με όλα αυτά που

άκουγα, και από οπαδούς του ΠΑΟΚ και από τα

κοράκια τους δημοσιογράφους.

Έχουν ξεσηκώσει τον κόσμο με τις φωνές τους για τον

Κάκο γιατί λέει έκανε χέρι ο Καφές πριν το γκολ,

και γιατί απέβαλε τον παίκτη τους στο 45’.

Καλά ρε φίλε, πριν 3 μέρες που καταστρατήγησαν όλους

τους νόμους του ποδοσφαίρου στην τούμπα, που στο

διάολο ήσασταν όλοι εσείς που φωνάζετε τώρα;

Εντάξει ο Κάκος εχθές έκανε 2 λάθη κατά του ΠΑΟΚ

και 1 λάθος κατά της ΑΕΚ, στην τούμπα πριν 3 μέρες

ο διαιτητής έκανε δεκάδες λάθη κατά της ΑΕΚ, εκεί

επειδή η ομάδα κέρδισε παραγράφονται όλα;

Εγώ είμαι σίγουρος ότι η ΑΕΚ δεν το έχανε αυτό

το παιχνίδι με τίποτα, είναι σε καλή φόρμα, και

ο ΠΑΟΚ έδειξε πάλι τα ίδια που δείχνει όλη την

χρονιά στα ντέρμπι.


Άντε τώρα όμως εγώ να το πω αυτό σε παοκτζή.

Μάλλον γι’ αυτό μου βγήκε αυτό μόλις τέλειωσε

το παιχνίδι, γιατί δεν με άφησε να χαρώ την νίκη της

ομάδας μου.

ΓΙΑΤΙ ΡΕ ΚΑΚΟ ΜΟΥ ΧΑΛΑΣΕΣ ΤΗΝ ΝΙΚΗ;

3 σχόλια:

abalos είπε...

Της π@@@ς γινεται με τις κραυγες των Παοκτζηδων. . .αλλα ετσι ειναι. . .
Με την δευτερη θεση νομισαν οτι εγιναν υπερομαδα και τους διεφυγε το γεγονος οτι βρεθηκαν εκει επειδη εμεις και ο ΠΑΟ ειμασταν ανυπαρκτοι στον πρωτο γυρο. . .
Θα δεις πλακα του χρονου που θα παιζουν και Ευρωπη απο το καλοκαιρι!
Την καλησπερα μου!

Stel είπε...

Δεν καταλαβαίνω γιατί ο Κάκος σου χάλασε τη νίκη... Διαφωνώ μαζί σου... Ο Κάκος ακύρωσε ένα κανονικό γκολ μόνο και μόνο για να γλυτώσει το 2-0... Η αποβολή δεν ήταν χατηράκι σε έμας... Ο Γάλλος έπληξε τον εγωισμό ενός ωραιοπαθούς διαιτητή και εκεί την πάτησε. Ο Καλόπουλος που είναι κακομοίρης και τον βρίζουν όλοι ποτέ δεν θα απέβαλε παίχτη για αυτό το λόγο. Ο Κάκος όμως την έχει δει και δεν σηκώνει τέτοιες συμπεριφορές. Άσε που με το γράμμα του νόμου καλά έκανε και έδωσε τη 2η κίτρινη... Άσε τους ΠΑΟΚτζήδες που τους σπρώχνει η διατησία από την αρχή του χρόνου να λένε ότι θέλουν...

-billys- είπε...

Πρώτα απ’ όλα συμφωνώ ότι ο παοκ δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο, και ότι έκανε φέτος το οφείλει σε μεγάλο βαθμό σε 2 πράγματα.
Το πρώτο είναι ο Σαντος με τον προγραμματισμό του, την δουλειά του, και το ότι κατάφερε από
ένα μέτριο υλικό να πάρει πολλά ειδικά με τις μικρές ομάδες.
Το δεύτερο είναι ότι ο Γκαγκάτσης έστρωνε το έδαφος με πολύ ωραίες διαιτησίες όλη την χρονιά.
Όπως έγραψα η φάση που εγώ θεωρό άδικη είναι η αποβολή, ήταν τραβηγμένη από τα μαλλιά. Τώρα όσον αφορά το χέρι του Καφέ
μετά από λίγο έκανε χέρι και κάποιος παίκτης του παοκ στο κέντρο του γηπέδου και δεν
έδωσε τίποτα, ξεσηκώνοντας όλο το γήπεδο. Αλλά τι να λέμε τώρα, αφού δεν έδωσαν την χερούκλα που έγινε στην τούμπα υπέρ της ΑΕΚ, γιατί να δώσουν αυτό;

top