"Προσπάθησα με όλες μου τις δυνάμεις να βοηθήσω την ομάδα μου να κατακτήσουμε το κύπελλο. Ενα τρόπαιο που θέλαμε πάρα πολύ για να δώσουμε χαρά στον κόσμο μας. Δυστυχώς ο νέος τραυματισμός μου δεν μου επέτρεψε να παλέψω για αυτό μέχρι το τέλος. Δυστυχώς για μένα η ένταση και η δραματική του εξέλιξη του αγώνα, μετά την αποχώρησή μου με επηρέασε ώστε να ξεπεράσω τα όρια που έχω ορίσει για τον εαυτό μου και που συνάδουν με την αθλητική μου παιδεία. Δεν θα επιτρέψω ποτέ στον εαυτό μου ξανά στο μέλλον να παρασυρθεί από τέτοιου είδους καταστάσεις".


Έλα ρε αλάνι μην απολογείσαι για τίποτα.
Και οι άλλοι τα ίδια και χειρότερα έκαναν.

Ο "ισπανός" με την "ευρωπαϊκή" κουλτούρα μας έδειχνε τα "τέτοια" του στο γκολ.










Και ο "κηπουρός" πήγε μετά το τελευταίο πέναλτι μπροστά στους οπαδούς μας και έκανε χειρότερες "χειρονομίες" από εσένα.








Είσαι η "ψυχή" αυτής της ομάδας και μακάρι να
μείνεις μέχρι το τέλος του συμβολαίου σου
στην ΑΕΚ.
Να σε βλέπουν οι γαύροι και να τρελαίνονται...........

top