«Είναι κάτι το οποίο γνώριζα, ήξερα την πρόθεση του παίκτη αλλά όπως αντιλαμβάνεστε αυτό δεν ανατρέπει τα σχέδια μου. Επειδή γνωρίζω ότι θα με ρωτήσετε για το αν θα προχωρήσουμε σε αντικατάσταση του, αυτό δεν είναι στις προτεραιότητες μας, να αποκτήσουμε έναν επιθετικό γιατί όπως έχετε δει στην επίθεση παίζουμε με έναν φορ, τον Ισμαέλ Μπλάνκο»
«Για τη συγκεκριμένη θέση έχουμε λοιπόν τον Μπλάνκο, τον Εντίνιο και τον Παυλή και γενικά έχουμε καλούς ποδοσφαιριστές στα άκρα της επίθεσης. Σε περίπτωση δηλαδή που θέλουμε να αλλάξουμε το σύστημα και να παίξουμε με δύο επιθετικούς στην κορυφή, τότε έχουμε και πάλι επιλογές αφού υπάρχουν οι Μπλάνκο, Εντίνιο, Παυλής, Σκόκο και Μπερνς, δηλαδή πέντε επιθετικοί».
«Γνώριζα τις προθέσεις του παίκτη, τι είχε συμβεί, ήξερα από την πρώτη ημέρα που ανέλαβα αλλά δεν θέλω να μπω σε λεπτομέρειες. Κάθε παίκτης έχει την αξία του, ο Λυμπερόπουλος έχει τη δική του αλλά αυτό που έχει σημασία είναι το γεγονός ότι τα σχέδια μου δεν ανατρέπονται. Εγώ βάδιζα πάνω σε αυτό το σχέδιο, γιατί ήξερα ότι το ποσοστό παραμονής του παίκτη στην ομάδα ήταν μικρό»
«Θέλω όμως να πω ότι είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένος με τους παίκτες που έχω στη διάθεσή μου. Είναι πολύ σημαντικό να μην έχω δύο παίκτες του ίδιου στυλ στην επίθεση όπως ήταν οι Μπλάνκο και Λυμπερόπουλος. Δύο παίκτες πολύ καλοί στην υποδοχή της μπάλας, οι οποίοι δεν ξεχωρίζουν για τις ατομικές τους ενέργειες αλλά έχουν την ικανότητα να τελειώνουν τις φάσεις. Έχουμε Μπλάνκο, και Εντίνιο, που είναι ένας γρήγορος επιθετικός, με πολύ καλή κίνηση, ικανός με τη μπάλα στα πόδια και η φυσική του θέση είναι στην κορυφή. Υπάρχει και ο Παυλής που είναι ένας ευέλικτος επιθετικός και έχει διαφορετικά στοιχεία για τη συγκεκριμένη θέση».
top