Νάτσο Σκόκο
"Θα δουλέψουμε πολύ καλά, ο προπονητής μας δίνει ιδιαίτερη σημασία στην τεχνική και στην ανάπτυξη με την μπάλα. Ηρθα εδώ με στόχο να κατακτήσω το πρωτάθλημα με την ΑΕΚ και ελπίζω να πάμε ψηλά και στο Κύπελλο. Μου αρέσει που η ομάδα έχει επιθετική τάση. Προσωπικός μου στόχος είναι να αποκτήσω καλό ρυθμό και καλή φυσική κατάσταση και ελπίζω να πετύχω πολλά γκολ ή αν δεν τα πετύχω εγώ να τα πανηγυρίσω με τους συμπαίκτες μου. Είναι μεγάλη τιμή για μένα να αγωνίζομαι μαζί με τον Ριβάλντο. Τον έχω θαυμάσει μέχρι τώρα σε αγώνες από την τηλεόραση και πρέπει όλοι μαζί, παλιοί και νέοι να δώσουμε τα πάντα για να φτάσουμε στους στόχους μας".
Σεμπάστιαν Σάχα
"Ηρθα σε έναν σύλλογο σημαντικό με ξεκάθαρους στόχους που θέλει να πρωταγωνιστεί σε Ελλάδα και Ευρώπη. Με υποδέχτηκαν όλοι πολύ καλά και εγώ από την πλευρά μου θέλω να υποσχεθώ πως θα συμβάλω τα μέγιστα για να κατακτήσει η ΑΕΚ το πρωτάθλημα. Η θέση του τερματοφύλακα είναι ιδιαίτερη, πάντα παίζει ένας σε αυτή κι εγώ, εγώ αν μου ζητηθεί να είμαι βασικός θα το κάνω και θα προσπαθήσω για το καλύτερο. Αν είμαι στον πάγκο, δεν πρόκειται να δημιουργήσω πρόβλημα, άλλωστε πάντα είχα καλές σχέσεις με τους συναδέλφους μου".
Αντώνης Ρίκκα
"Κατάλαβα λίγο πριν υπογράψω ότι ήρθα στην ΑΕΚ, το έμαθα λίγο πριν πάω να υπογράψω ότι είχε συμφωνήσει ο μάνατζέρ μου και η Ξάνθη με την ΑΕΚ. Είχα χρόνο να το σκεφτώ και να το συνειδητοποιήσω και τώρα στρώνομαι στη δουλειά. Οι τίτλοι δεν αποτελούν όνειρο για μένα αλλά έναν στόχο ο οποίος μπορεί να επιτευχθεί μέσα από δουλειά και καλή προπόνηση. Είναι καλό ότι παίζω στη θέση του Ζήκου και ότι επίσης υπάρχουν μεγάλοι παίκτες στην ομάδα, έμπειροι που μπορούν να με βοηθήσουν να μάθω πολλά. Είναι μια καλή σχολή η Ξάνθη για όλους τους νέους ποδοσφαιριστές".
top