Ξέρετε όλοι ότι επιθυμία μου είναι να φύγω από την Μπενφίκα όχι για λόγους οικονομικούς ή επειδή η ομάδα δεν κατέκτησε τίτλους. Οι λόγοι έχουν να κάνουν με το γεγονός ότι δεν μπορώ να είμαι στην Ελλάδα όταν θέλω. Είναι απίστευτα κουραστικό να πρέπει να ταξιδεύω 10 ώρες και να αλλάζω δύο ή τρεις πτήσεις. Αυτό που ξέρω είναι ότι η Μπενφίκα συζητάει μόνο για πώλησή μου και όχι για δανεισμό. Αν πρέπει να παραμείνω στην Μπενφίκα, θα το κάνω, αλλά δεν θα είμαι χαρούμενος και αυτό ο Ρουί Κόστα το ξέρει.

Υπάρχει θέμα μεταγραφής στον Παναθηναϊκό;

Εχω ακούσει ότι ενδιαφέρεται, αλλά ακόμη κι αν έγινε πρόταση δεν μπορεί να γίνει η μεταγραφή. Τόσο επειδή δεν θέλω να παίξω σε άλλη ελληνική ομάδα πλην της ΑΕΚ, όσο και γιατί υπάρχει ρήτρα στο συμβόλαιό μου. Ούτως ή άλλως, όμως, στην Ελλάδα θα έπαιζα μόνο στην ΑΕΚ.
top