Συγγνώμη σε όλους !

Χείρα φιλίας έτεινε ο Ντούσαν Μπάγεβιτς προς όλους τους φίλους της ΑΕΚ ζητώντας ειλικρινή συγγνώμη για όσα έγιναν στο παρελθόν. Επιπλέον δεν παρέλειψε να ζητήσει συγγνώμη ακόμα και από την οικογένεια του για τα όσα πέρασε και άκουσε. Στα πρώτα του λόγια ο Ντούσκο δεν παρέλειψε να αναφερθεί στην επιστροφή της ομάδας στη Νέα Φιλαδέλφεια επισημαίνοντας ότι θα ήταν καλύτερα αν αγωνιζόταν η ομάδα εκεί. «Πιστεύω στον Στέλιο» είπε για τον Μανωλά. Το gazzetta.gr μετέδωσε λεπτό προς λεπτό την συνέντευξη Τύπου του Σερβοέλληνα και σας αποκαλύπτει όλο το παρασκήνιο της επίσημης παρουσίασης του.
Πέρασαν σχεδόν τέσσερα χρόνια από τότε που ο Ντούσαν Μπάγεβιτς πραγματοποίησε την τελευταία του συνέντευξη Τύπου ως προπονητής της ΑΕΚ και ο «Ντούσκο» είναι έτοιμος να ..γυρίσει τον χρόνο πίσω και παρουσιάζεται για τρίτη φορά ως προπονητής της «Ένωσης».

Το σκηνικό είναι ..γνώριμο στους περισσότερους με τον «πρίγκηπα» μπροστα στα μικρόφωνα με φόντο τον «δικέφαλο». Τον «Ντούσκο» παρουσίασε ο Τάκης Κανελλόπουλος ο οποίος τόνισε χαρακτηριστικά ότι ο καθένας είναι..μικρός μπροστά στην ΑΕΚ και ότι όλοι μαζί πρέπει σε δύο χρόνια να επαναφέρουν την ομάδα εκεί που της αξίζει. Συγκεκριμένα είπε «Με μεγάλη μας χαρά καλωσορίζουμε τον Ντούσαν Μπάγεβιτς, έναν άνθρωπο με τον οποίο ζήσαμε μεγάλες χαρές και ανυπομονούμε να ζήσουμε κι άλλες. Αυτό που προέχει για μας είναι να χτίσουμε πάνω σε όλα τα σημαντικά πράγματα που δημιουργήσαμε με τον Ντέμη Νικολαΐδη και πρέπει να θυμόμαστε όλοι μας κάθε μέρα πως ο καθένας μας είναι πολύ μικρότερος μπροστά στην ΑΕΚ και όλοι μαζί μπορούμε να την κάνουμε καλύτερη. Καλή επιτυχία Ντούσκο».

Στην συνέχεια πήρε τον λόγο ο Νίκος Κούλης λέγοντας ««Είναι πολύ μεγάλη μέρα για την ΑΕΚ. Πριν από λίγες ημέρες σταμάτησε η συνεργασία με έναν καλό άνθρωπο και προπονητή όπως ο Γιώργος Δώνης. Θα ήθελα να ελπίζω πως η σημερινή μέρα είναι η μέρα που σταμάτησε ένας διχασμός που μας έκανε πολύ μικρότερη ομάδα από ό,τι ο κόσμος μας επιβάλει. Θέλουμε να ανοίξουμε τα χέρια μας σε όλους. Κάποιος μου έλεγε ότι το καλοκαίρι του 1996 που έφυγε ο Μπάγεβιτς ότι πόνεσε. Θέλω να ζητήσω από όλους να κάνουμε την οργή και το θυμό αποφασιστικότητα για τη νίκη. Τίποτα δεν μπορεί να σταματήσει την ΑΕΚ αν είναι ενωμένη. Κάνουμε μία πανστρατιά. Ένας πολύ αγαπητός μου φίλος (Ντέμης Νικολαΐδης) έφυγε για να μειωθεί η ένταση. Υπάρχουν παιδιά που ακολουθούν την ΑΕΚ. Έχουμε έναν άνθρωπο δίπλα μου αν έκαναν τα ίδια σε μένα θα ήμουν φυλακή. Να κοιτάξουμε μπροστά, ενωμένοι, όλοι μαζί. Ο κύριος Μπάγεβιτς δεν έρχεται σαν σωτήρας, αλλά σαν υπηρέτης της ΑΕΚ. Θέλω ακόμη και αν όλοι έχουν πίκρα να τη βάλουμε στην άκρη και να στηρίξουμε την ομάδα, ώστε να είμαστε υπερήφανοι. Ντούσαν καλωσόρισες σπίτι σου».

«Δεν παρατάμε το Πρωτάθλημα, στόχος το Κύπελλο»

«Στην συνέχεια πήρε τον λόγο ο Ντούσκο τονίζοντας «Θα ήθελα να ευχαριστήσω τους κ.κ. Κούλη και Κανελλόπουλο.Μίλησα με τον Αστέρα μία φορά. Ήθελα να δουλέψω εκεί. Στη δεύτερη συζήτηση δεν τα βρήκαμε και τελείωσε η υπόθεση Αν ήμασταν στη Νέα Φιλαδέλφεια θα ήταν όλα πιο ωραία! Σημαντικό ρόλο για την επσιτροφή μου έπαιξε ο κ. Νικολάου και φυσικά οι κ.κ. Κούλης και κανελλόπουλος. Η ΑΕΚ πρέπει να βρει τη θέση που της αξίζει.Μου δώσανε τη δυνατότητα να φέρουμε την ΑΕΚ εκεί που της αξίζει.

Δεν μπορώ να υποσχεθώ πρώτη θέση και κανένας δεν μου το ζήτησε. Αυτή τη στιγμή πρέπει να βελτιώσουμε κάποια πράγματα. Η ψυχολογία είναι σε χαμηλό επίπεδο. Πιστεύω ότι δεν έχουμε κακούς παίκτες.Θα προσπαθήσω να φτιάξω μία ομάδα που τα επόμενα χρόνια θα χτυπήσει τον τίτλο. Θα προσπαθήσουμε να έχουμε παίκτες κατάλληλους για να επιστρέψουμε εκεί που θέλουμε και αξίζουμε.Έχω πολλά και δυνατά σιθήματα για αυτή την ομάδα. Μετά τις συζητήσεις και τις πιέσεις που δέχθηκα το πήρα απόφαση. Δεν περίμενα την υποδοχή. Μου θύμισε πολλά πράγματα που ζήσαμε στο παρελθόν. Μου δίνει δύναμη για την συνέχεια.

Εμείς είμαστε σε άσχημη θέση. Είμαστε στο Κύπελλο και συνεχίζουμε. Πρέπει να φύγουμε από αυτή την θέση. Το κύπελλο θα προσπαθήσουμε να το πάρουμε, αλλά δεν σημαίνει ότι θα αφήσουμε το πρωτάθλημα. Αλλά δεν θέλω να έχει πίεση αυτή την στιγμή η ομάδα. Στόχος μας είναι το Κύπελλο, δεν θέλω για λόγους πιέσεις να πω ότι θέλουμε το πρωτάθλημα αλλά δεν το έχουμε αφήσει κιόλας. Η ΑΕΚ μπορεί να είναι ψηλά και θα να είναι ψηλά».

«ΑΕΚ σημαίνει Νέα Φιλαδέλφεια»


Όταν λες ΑΕΚ, σημαίνει Νέα Φιλαδέλφεια. Εκεί έχουμε μάθει όλοι, εκεί έχουμε ζήσει πολλά πράγματα. Δεν ασκώ κάποια πίεση στη διοίκηση. Λέω αυτό που με εκφράζει. Δεν θέλω να ανοίξω τις πληγές του παρελθόντος.

«Συγγνώμη...»


Ξέρω καλά ότι ένα κομμάτι της Original είναι εναντίον μου. Δεν είναι δύσκολο να πεις συγνώμη και τί γίνεται; Έχω πει συγνώμη για όσους πίκρανα, όταν έφυγα. Δεν είναι δύσκολο να πεις κανείς συγνώμη. Το λέμε καθημερινά. Αν πιστεύεις το λες. Όμως εγώ το λέω με κάθε ειλικρίνεια. Εγώ θα το πω… συγνώμη. Ειλικρινά ζητάω συγνώμη από όσους πίκρανα. Αυτούς που πείραξε πολύ η αποχώρηση μου. Πρέπει να ζητήσω συγνώμη και από το σπίτι μου και την οικογένεια μου. Για όσα πέρασα. Αυτή την στιγμή δεν έχουμε την πολυτέλεια να μιλάμε για αυτό το θέμα. Θα πρέπει να κοιτάμε το μέλλον και όχι το παρελθόν. Αν μπορούμε να βγάλουμε στην άκρη και να κοιτάξουμε την ΑΕΚ. Την ΑΕΚ την αγαπάμε όλοι. Η ΑΕΚ δεν θέλει φασαρίες. Αν μπορώ να βοηθήσω από την πλευρά σε αυτό το κομμάτι, θα βοηθήσω.

«Εγώ θα κοιτάξω την ομάδα»

Ωστόσο ρωτήθηκε και για το γεγονός ότι μπορεί να υπάρξουν κάποιοι που δεν θα δεχτούν αυτή την συγγνώμη. Τι θα γίνει τότε; «Μπορεί να συμβεί κάτι τέτοιο, δεν το αποκλείω. Πιστεύω όμως ότι οι συνθήκες έχουν αλλάξει από την προηγούμενη φορά. Αν κάθε ένας από αυτούς σκεφτεί πρώτα την ομάδα, τότε θα καταλάβει ότι πάνω από όλα είναι η ΑΕΚ. Από δική μου πλευρά θα προσπαθήσω να μην δίνω σημασία, σε ότι ακουστεί, γιατί προέχει το αγωνιστικό κομμάτι και αυτό είναι που με απασχολεί τώρα περισσότερο»

Πιστεύω στον Στέλιο...

Με τα καλύτερα λόγια αναφέρθηκε για τον Στέλιο Μανωλά οπού τόνισε. Ξεχασα να πω, ότι έχω δίπλα μου ανθρώπους που έχουν γράψει ιστορία στην ΑΕΚ, όχι μόνο ο Στέλιος. Ο Στέλιος είναι άνθρωπος που αγαπάει την ΑΕΚ και θέλει να βοηθήσει. Πιστεύω ότι η συνεργασίας μας θα είναι καλή και σωστή, γιατί ο Στέλιος το θέλει πολύ. Αν κάποιοι βλέπουν ότι εγώ και ο Μανωλάς αφήσαμε πίσω τα παλιά και πρέπει να παραδειγματιστούν με αυτό, τότε καλό θα κάνει. μακάρι να μπορέσουν κάποιοι να το δουν έτσι

Από κει και πέρα ξεκίνησαν οι ερωτήσεις στον Σερβοέλληνα τεχνικό ο οποίος ξεκαθάρισε ότι πολύ δύσκολα θα μπορέσει απο την πρώτη στιγμή η ομάδα να αλλάξει εικόνα, καθώς προέχουν τα αποτελέσματα. «Είναι δύσκολο να ζητάς ποιότητα και αποτελέσματα αυτή την στιγμή. Αυτό είναι το ζητούμενο αλλά είναι πολύ νωρίς για να πούμε κάτι τέτοιο. Δεν έχω και την κατάλληλη εικόνα για να μπορώ να μιλήσω πότε θα μπορέσουν να έρθουν και τα δύο». Σε ότι αφορά την μεταγραφική ενίσχυση είπε «Όποτε χρειάζεται να κάνουμε μία προσθήκη και όπου χρειάζεται. Θα γίνει. Αυτό το έχουμε πει και το έχουμε συζητήσει. Όταν θα έρθει αυτή η στιγμή, θα μιλήσουμε και για αυτά. Δεν μπορώ μετά από μία μέρα να πω πόσες μεταγραφές χρειάζονται. Θέλω πρώτα να δω τους παίκτες. Πιστεύω ότι ακόμα δεν μπορώ να πω κάτι για αυτό το θέμα, θέλω μία πιο ολοκληρωμένη εικόνα».

Σε ερώτηση σχετικά με το αν η ΑΕΚ χρειάζεται προσθήκες και πόσες, ο Μπάγεβιτς δεν θέλησε να πάρει άμεσα θέση, λέγοντας: «Δεν μπορεί να το πει κανείς αυτό. Εγώ δεν μπορώ να το πω αυτό. Αν με ρωτήσετε αργότερα, που θα έχω καλύτερη εικόνα για την ομάδα, θα μπορώ να σας απαντήσω πιο σωστά»

Στο μεταξύ ο νέος τεχνικός της «Ένωσης» δεν θέλησε να αναφερθεί στο παρελθόν λέγοντας «Δεν θέλω να μιλήσω για το παρελθόν. Τα καλά θα τα θυμόμαστε τα άσχημα τα ξεχνάμε.. Είναι υποχρέωση να ξεχάσουμε ότι κακό συνέβη, για το καλό της ΑΕΚ». Για τα αγωνιστικά του πλάνα ξεκαθάρισε «Δεν θα αλλάξω από το πρώτο ματς όλους τους παίκτες. θα προσπαθήσω να βρω τους πιο έτοιμους.Παρακολουθούσα την ομάδα αλλά δεν ήμουν προπονητής της. Η χθεσινή προπόνηση δεν είναι κριτήριο. Μην βγάζετε συμπεράσματα. Ήταν μία απλή προπόνηση. Μία απλή μέρα». Επιπλέον ο Ντούσαν Μπάγεβιτς επικαλέστηκε στη νέα του προσπάθεια ακόμα και την βοήθεια των δημοσιογράφων.

Για Μελισσανίδη

Για την σχέση του με τον Δημήτρη Μελισσανίδη ο «πρίγκιπας» είπε « Είναι φίλος μου εδώ και πολλά χρόνια. Ήταν από τους πρώτους που μου είπε να πάω. Με τον Μελισσανίδη μιλάμε κάθε μέρα. Αλλά όλο αυτό δεν έχει καμία σχέση με αυτά που έχετε βάλει στο μυαλό σας». Ακόμα έριξε το ..μπαλάκι στους μετόχους σχετικά με το αν θα κλείσει ή όχι την καριέρα του στην ΑΕΚ λέγοντας με νόημα «Αν με κρατήσουν. Εγώ θέλω. Αν με θέλουν και εκείνοι, εγώ δεν πάω πουθενά».

Ακόμα υπέδειξε ότι η «Ένωση» θα βάλει στο ρόστερ της περισσότερους Έλληνες παίκτες τονίζοντας « Η ΑΕΚ χρειάζεται περισσότερους Ελληνες παίκτες. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι υποτιμώ τους ξένους», ενώ για την πιθανή συνάνστηση που μπορεί να έχει με τον Δημήτρη Χταζηχρήστο, καθώς πλέον ο αρχηγός της Original έχει θεσμικό ρόλο στην ΑΕΚ, είπε: «Δεν έχω κάτι με τον κ. Χατζηχρήστο. Μπορεί… ίσως… να γίνει κάτι τέτοιο. Αλλά μόνο μαζί του»

Πριν ολοκληρώσει και στο ερώτημα αν θα επέστρεφε ή όχι με τον Ντέμη Νικολαϊδη στην προεδρία είπε με νόημα «Θα με ήθελε εκείνος; Ρωτήστε και εκείνον», ενώ κλείνοντας τα λεγόμενα του, απάντησε σχετικά με την πρόωρη αποχώρηση του Ντέμη απο την προεδρία της ΑΕΚ, τόνισε: «Λυπάμαι γιατί έφτασε εκεί η ΑΕΚ. Όποιος είναι ο πρόεδρος και όποιος είναι ο προπονητής Πιστεύω ότι είχαμε πολλές περιπτώσεις. Θα πρέπει να δούμε πρώτα το τι χρειάζεται και τι μπορούμε να κάνουμε για την ομάδα. Να μην τραβάμε τα πράγματα στην άκρη»
top