ΤΕΛΟΣ ΕΠΟΧΗΣ!

ΣΗΜΕΡΑ ΝΤΡΑΠΗΚΑ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΑΕΚΤΖΗΣ.
ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΖΗΣΑ ΣΗΜΕΡΑ ΜΕ ΕΚΑΝΕ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΟΤΙ ΤΕΛΙΚΑ ΣΤΗΝ ΑΕΚ
ΠΟΤΕ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΟΣΟ ΥΠΑΡΧΟΥΝ
ΑΥΤΟΙ.



ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΝΙΚΗΣΑΝ ΚΑΙ ΕΔΙΩΞΑΝ ΟΤΙ ΚΑΛΟ ΕΙΧΕ ΑΥΤΗ Η ΟΜΑΔΑ.
ΕΔΙΩΞΑΝ ΟΤΙ ΠΟΙΟ ΑΓΝΟ ΕΙΧΑΜΕ.
ΕΝΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΠΟΥ ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ ΑΓΑΠΟΥΣΕ ΤΗΝ ΑΕΚ.
ΚΑΙ ΕΔΩΣΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΖΩΗ ΤΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΞΑΝΑΔΕΙ ΜΕΓΑΛΗ.
Η ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟΙ.
Αυτοί έδιωξαν τον Μπάγεβιτς. Αυτοί συνεχίζουν να αμφισβητούν το μεγαλύτερο κομμάτι της ΑΕΚ. Αυτοί συνεχίζουν να συντηρούν τον διχασμό γιατί η διχόνοια τους βολεύει. Αυτοί εμπόδισαν τον Μελισσανίδη να μπει στην ερασιτεχνική, αυτοί τον θέλουν πίσω. Αυτοί άνοιξαν πόλεμο στον Τροχανά με το καλημέρα. Αυτοί έμειναν άλαλοι στην ξενοκρατία των ENIC, Netmet. Αυτοί έφεραν τον Ντέμη κι αυτοί τον πολέμησαν, όχι τώρα αλλά από την αρχή της δεύτερης χρονιάς στο ματς με τον Ατρόμητο. Αυτοί πολέμησαν και τον θείο Λουκά για όποιον θυμάται.
ΕΓΩ ΑΛΛΗ ΟΜΑΔΑ ΟΝΕΙΡΕΥΟΜΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ ΟΠΑΔΟΥΣ ΠΟΥ ΘΑ ΧΑΙΡΟΝΤΑΙ ΟΤΑΝ Η ΟΜΑΔΑ ΤΟΥΣ ΝΙΚΑΕΙ.
ΑΥΤΗΝ ΤΗ ΑΕΚ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΝ ΑΥΤΟΙ ΝΑ ΤΗΝ ΧΑΙΡΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ.
ΕΓΩ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΧΩ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΤΟ ΚΑΚΟ ΤΗΣ ΑΕΚ.
ΚΑΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΟΥΤΕ ΝΑ ΤΑ ΒΑΛΩ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ ΟΥΤΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΝΙΚΗΣΩ.

ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ ΑΕΚΑΡΑ ΜΟΥ.
top