ΝΤΕΜΗΣ ΝΙΚΟΛΑΙΔΗΣ

ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΣΗΜΕΡΑ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ ΕΠΕΣΑ ΠΑΝΩ ΣΕ ΕΝΑ ΚΕΙΜΕΝΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΝΤΕΜΗ ΝΙΚΟΛΑΙΔΗ.
ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΚΑΙ ΕΙΠΑ ΝΑ ΤΟ ΜΕΤΑΦΕΡΩ ΚΑΙ ΕΔΩ.
ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΑ ΕΔΩ




Δενόμαστε με μερικούς ανθρώπους στη ζωή μας. Συνήθως με γνωστούς και φίλους με πολλά χρόνια διαπροσωπικών σχέσεων...


Είναι σπάνιο να συμβαίνει με άτομα που δεν έχουμε γνωρίσει ποτέ, που δεν έχουμε πει ούτε ένα γεια... και όμως συμβαίνει.


Έχω συναισθηματικό δέσιμο με τον Ντέμη Νικολαΐδη τον άνθρωπο που μου έχει δώσει χαρά με το βλέμμα του όταν πανηγύριζε τα γκολ και τις νίκες ως ποδοσφαιριστής της ΑΕΚ.


Που έκανε τατουάζ με το δικέφαλο αετό ενώ ήταν εν ενεργεία επαγγελματίας ποδοσφαιριστής και αυτομάτως κατέστρεφε οποιαδήποτε μελλοντική ευκαιρία ενώ θα μπορούσε να παίξει σε οποιαδήποτε ομάδα που θα του πρότεινε ένα καλύτερο και παχυλό συμβόλαιο.


Δεν θα το έκανε ποτέ όμως, δεν χρειαζόταν το τατουάζ για να με πείσει γι' αυτό. Ο Ντέμης "ο ξένος" σε εμένα όπως και σε χιλιάδες άλλους ΑΕΚτζήδες είναι ο άγνωστος (σε προσωπικό επίπεδο) άνθρωπος που με έχει κάνει να δεθώ μαζί του.


Όταν ανέλαβε την ΑΕΚ έκανα όνειρα, όπως χιλιάδες από εμάς, ότι θα μείνει για πάντα εδώ, η ΑΕΚ από απλή ασχολία μου, έγινε καθημερινό "κλικ" στο ίντερνετ και συχνότατη παρουσία στο γήπεδο, ένιωσα την καθαρότητα που εκπέμπει αυτός ο άνθρωπος και την απεριόριστη χαρά που είναι ένας από εμάς, ένας ΑΕΚτζής που γίνεται Πρόεδρος - Επιχειρηματίας και όχι το αντίστροφο.


Αυτό πάει να χαλάσει φέτος, κοντά στο Μάιο θα έχουμε εξελίξεις..


Δεν ξέρω αν θα μπορώ μετά στην "εντός του συστήματος ΠΑΕ" να έχω την ίδια φλόγα μέσα μου αλλά και τα όνειρα που φανταζόμουν με τον Ντέμη Πρόεδρο.


Αυτός ο άνθρωπος είναι τόσα πολλά πράγματα, που νιώθω ότι όσα περισσότερα γράψω σε αυτό το κείμενο, τόσο λιγότερα λέω γι' αυτόν.


Με λυπεί η στάση της Ορίτζιναλ ειλικρινά. Τους θεωρώ ακόμα και σήμερα καλά παιδιά, όμως θέλω να σταματήσουν να βλέπουν ως "εχθρό¨τον καλύτερο "άγνωστο" άνθρωπο της ζωής μου..


Τέτοιοι άνθρωποι σαν τον Νικολαΐδη πρέπει να τους αφήνουμε εν λευκό να κάνουν ότι θέλουν, το αξίζουν και είναι τιμή μας που ασχολούνται με την ΑΕΚ.


Σκεφτείτε μονάχα φίλοι (αντίπαλοί του) ότι θα μπορούσε να ασχολείται με πολύ πιο κερδοφόρα και ανέξοδα πράγματα στη ζωή του, από το να φθείρεται στην καθημερινότητα της ΑΕΚ.... και αν δεν ασχολούνταν ποτέ με τα διοικητικά θα τον είχαμε και όλοι μας Θεό.


Αυτός αποφάσισε να "μπει" για να μας αλλάξει προς το καλύτερο και εμείς ως απάντηση.. τον διώξαμε!


Ε, τι άλλο να πω, κρίμα και κατάντια μας είναι αυτό.

top