ΠΑΝΘΡΑΚΙΚΟΣ-ΑΕΚ

Το παιχνίδι της ΑΕΚ στη Κομοτηνή δε μ'έκανε σοφότερο.Είδα πάλι κάποια πράγματα που είτε ήξερα είτε υποψιαζόμουν.



1.Δυστυχώς δε καιγόμαστε για τη 2η θέση.Έχω ξαναγράψει εδώ ότι για κάποιους είναι "μπελάς" και στην ΑΕΚ φαίνεται να πιστεύουν το ίδιο.Μακάρι να διαψευστώ στα playoffs, αλλά σήμερα είδα τον αδιάφορο βαθμολογικά Πανθρακικό να παίζει με περισσότερο πάθος απ'την ΑΕΚ και τον Μπλάνκο να γίνεται αλλαγή για να ξεκουραστεί για το ματς των Σερρών.


2.Αν εξαιρέσουμε τον Μπλάνκο, οι υπόλοιποι επιθετικοί παίζουν για τη πάρτη τους.Ο Τζιμπούρ θεωρεί ότι το να δίνεις τη μπάλα με τη μία είναι ποινικό αδίκημα και ο Εντίνιο ότι μπορεί να σκοράρει με εκτέλεση φάουλ ακόμα κι απ'τα 50 μέτρα.



3.Ο Γεωργαμλής δε σκουντάει το Μπάγιεβιτς αρκετά δυνατά.

από D-EASY

3 σχόλια:

-billys- είπε...

Εγώ σήμερα δεν κατάλαβα της αλλαγές του μπαγεβιτς.
Πάνω που πήγε να πάρει μπροστά η ομάδα άρχισε τις αλλαγές και έκοψε τελείως τον ρυθμό.
Συμφωνώ μαζί σου Σάκη για τζιμπουρ και εντινιο, όταν βγαίνει ο μπλανκο από την ομάδα δύσκολα μπορεί να βάλει γκολ.
Και εμένα μου φάνηκε η ομάδα σαν να μην ήθελε να παίξει, το ίδιο και ο μπαγεβιτς.
Δεν μπορώ να δεχτώ το κύπελλο σαν δικαιολογία γιατί το σκορ είναι μη ανατρέψιμο.
Θα τους χάλαγε δηλαδή να ξεκινούσαμε με τους ίδιους βαθμούς με βαζελο και παοκια;

manolis είπε...

distihws h omada fetos den ehei proswpikothta kai sta ektos edras den travaei. an den ehoun pathos oi paihtes oti allages kai na kaneis oti sisthmata kai na paixeis...

D-easy είπε...

Δε συμφωνώ φίλε μου.Όταν η όμαδα δε περπατάει τότε είναι που πρέπει να επεμβαίνει ο προπονητής.

top