ΤΟ ΣΗΚΩΣΕ ΤΟ 11ο

ΤΟ ΣΕΡΒΙΚΟ ΠΟΥΣΤΡΑΚΙ ΤΟ ΣΗΚΩΣΕ ΤΕΛΙΚΑ.
ΒΑΛΤΟ ΣΤΟΝ ΚΩΛΟ ΣΟΥ ΤΩΡΑ

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Θά έπεφτα στόν Εύριπο άν ήμουν ΑΕΚ44.Ο Τζορτζεβιτς΄σέ δώδεκα χρονια πήρε 11 πρωταθλήματα , όσα η ΑΕΚ 44 από τό 1924. Τάσος

-billys- είπε...

Και εγώ θα έπεφτα στον Εύριπο αν ήμουν απόγονος GAYρος και έπαιρνα αυτά τα πρωταθλήματα έτσι όπως τα πήρε. Μάλλον θα ντρεπόμουνα να γράφω και στο ιντερνετ βλέποντας την ομάδα μου να παίρνει τα πρωταθλήματα στην Ελλάδα και στην Ευρώπη να γελάνε μαζί μου κάθε χρόνο. Και αυτό εξηγεί σε μεγάλο βαθμό και πως τα έπαιρνες βέβαια.

Ανώνυμος είπε...

Αφού έχετε ομαδάρα καί μάλιστα πρωταθλήτρια γιτί πηγαίνετε στούς Θρακομακεδόνες καί τούς βρίζετε?
Καί μία ερώτηση.Η ευρωπαία ΑΕΚ 4Χ4
τί θέση έχει στήν κατάταξη τής ΟΥΕΦΑ σέ σχέση μέ τό ΘΡΥΛΟ?
Ένας Τζόλε ίσον όλη η ΑΕΚ.
Τάσος

-billys- είπε...

ΡΙΜΠΟ:
Όταν ήμουν στον Ολυμπιακό άκουγα για την αξιοπιστία των πρωταθλημάτων που έπαιρνε και ότι πολλοί υπάλληλοι της Ομοσπονδίας δούλευαν για αυτό. Πλέον, αμφιβάλλω για τα πρωταθλήματα που πήρα.

ΝΑ ΤΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΜΕΓΑΛΕ
ΜΟΝΟ ΕΣΥ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ GAYροι ΕΙΣΤΕ ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΙ ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ.

Ανώνυμος είπε...

Έχουμε τρελαθεί τελείως.Οι τρίτοι κάνουν φιέστα καί αυτοανακηρύσονται"πρωταθλητές"
Οι δεύτεροι κάνουν καί αυτοι φιέστα μέ βεγγαλικά.
Η κούπα πού σηκώθηκε ρέ παιδιά?Τάσος

Ανώνυμος είπε...

...καί γιά όσους δέν κατάλαβαν,απόψε, ο Τζόλε σήκωσε τό 23ο κύπελλο καί τό 13ο ντάμπλ. Τάσος.

top