ΡΙΜΠΟ ΚΑΙ ΝΤΕΜΗΣ


Επέστρεψα από τις διακοπές μου και μέσα σε 6 ημέρες έγιναν τόσα πολλά που δεν ξέρω από που να αρχίσω.
Ας πάρουμε πρώτα τον Ριμπο που μας άφησε για τα πολλά λεφτά που του έδωσαν, ας πάει στο καλό και εγώ προσωπικά
τον ευχαριστώ για την καλύτερη στιγμή τα τελευταία χρόνια που μου έδωσε.
Αυτό το 4-0 ήταν ότι καλύτερο μπορούσε να μας αφήσει.
Στο καλό Ριμπο και ελπίζω να προλάβουν να πάρουν κάποιο παίκτη για τα χαφ και νομίζω ότι καλό θα ήταν να πάρουμε και έναν επιθετικό.



Θέλω να πω και κάτι για την συνέντευξη του Ντεμη.
Εγω προσωπικά δεν μπορώ να καταλάβω τι ακριβώς παιχνίδι παίζετε αυτή την στιγμή στην ΑΕΚ από τον Ντεμη και από τους άλλους μετόχους.
Πολλα από αυτά που έχουν γραφτεί έχουν κάποια βάση αλλά εμένα δεν με γεμίζουν, νομίζω ότι κάτι άλλο είναι από πίσω που ίσως με τον
καιρό το μάθουμε.
Εγω θεωρό τον Ντεμη από τους ποιο τίμιους ανθρώπους που ανέλαβαν την ΑΕΚ στην μετά Μπαρλου εποχή.
Μετα την δεύτερη χρονιά έκανε πολλά λάθη, και τα μεγαλύτερα ήταν το προπονητηριο το γήπεδο (εννοώ την καθυστέρηση) και το ότι κάθε χρόνο έπαιρνε στην ομάδα
15 με 20 παίκτες.
Ηταν λάθη μεγάλα αλλά χωρίς δόλο, ίσως από έλλειψη εμπειρίας ίσως από εγωισμό, αλλά σίγουρα δόλος δεν υπήρχε.
Αυτήν την στιγμή η ομάδα έχει να ανατρέψει ένα δύσκολο αποτέλεσμα στην Κύπρο και 5 αγώνες φωτιά στο Ελληνικό πρωτάθλημα και το καλό που τους Θέλω στην διοίκηση
είναι να μην επηρεάσουν την ομάδα γιατί μετά θα τους πάρει ο διάολος.
Ο Ντεμης είναι ένας έξυπνος άνθρωπος και ξέρει ότι για κάθε στραβό αποτέλεσμα από εδώ και πέρα θα το φορτώνεται αυτός λόγω της στιγμής που διάλεξε να πει ότι παραιτείται.
Το ερώτημα είναι, αφού το ήξερε ότι έτσι θα γίνει γιατί το έκανε και παίρνει πάνω του όλα τα στραβά αποτελέσματα που μπορεί να έρθουν στην ομάδα;


top